Saturday, April 16, 2011

Ekologisk frisör i Göteborg

Nyligen när jag var i Göteborg fick jag syn på att det öppnat en ekologisk frisersalong och hudvårdsterapeut på Linnégatan. Verkligen bra initiativ. Det är mig veterligen den första som jag har sett i stan, och eftersom jag är där regelbundet hinner jag se när det poppar upp något nytt. Kan hända finns det fler, men som också ligger någorlunda centralt och som verkligen skyltar utåt med att de är ekologiska har jag inte sett någon. Det verkar ännu vara rätt så få inom branschen.



Hittade en artikel i ämnet; Ekologisk frisör vägrar kemikalier (den har några år på nacken nu)


Spring is in the air, lite nyspanade vårtecken på indivinenature.blogspot.com

1 comment:

Fotograf Annie said...

Svar: Tack, vad kul att du gillade att se bilderna och läsa om resan :) Det var mitt första besök i Italien (och Rom) och det var helt klart värt det, om du får chansen borde du åka dit :)